پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5057
-
الف
+

«قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» با قهرمانان واقعی تولید می‌شود

سه نابازیگر در «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» به کارگردانی کلینت ایستوود مقابل دوربین می‌روند.

سه نابازیگر در جدیدترین فیلم کلینت ایستوود به ایفای نقش خواهند پرداخت.

به گزارش آی‌فیلم، سه شهروند آمریکایی که جلوی رخ دادن یک حادثه تروریستی را گرفته بودند، در فیلم کلینت ایستوود به عنوان قهرمانان واقعی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کلینت ایستوود از آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس و اسپسنر استون خواسته در فیلم بعدی اش که «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» نام دارد، نقش خودشان را بازی کنند.

این فیلم داستان سه شهروند را تعریف می‌کند که مانع از به وقوع پیوستن یک حادثه تروریستی در قطار می‌شوند. مقصد این قطار پاریس است.

بعد از منتشر شدن این خبر که این پروژه قرار است فیلم بعدی ایستوود بعد از «سالی» که بسیار پرفروش شد باشد، او جستجویی گسترده برای پیدا کردن بازیگرانی را آغاز کرد که قرار است نقش این سه آمریکایی را بازی کنند. مدتی پیش به نظر می رسید که استودیو  ایستوود انتخاب های شان را کرده اند، اما در لحظه آخر آن ها تصمیم گرفتند که از خود سدلر، اسکارلاتوس و استون استفاده کنند.

گفتنی است،  این سه شهروند با وجود اینکه نقش‌های قابل توجهی در این فیلم ایفا خواهند کرد، انتظار می‌رود فیلم از دوران کودکی آن‌ها آغاز شود و داستان دوستی آن‌ها را تا لحظه‌ای تعریف کند که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر داد.

لازم به ذکر است، این فیلم با اقتباس از کتابی نوشته سدلر، اسکارلاتوس و استون ساخته می‌شود و جفری ای. استرن و بروس برمن مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهند داشت. دوروتی بلیسکال فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت.

در همراهی با تیم مور، کریستینا ریورا و جسیکا مایر، ایستوود فیلم را تهیه خواهد کرد. کمپانی های برادران وارنر و ویلج رودشو آن را در مناطق مختلف توزیع می‌کنند.

این فیلم هم از سبک ویژه فیلمسازی ایستوود پیروی می‌کند که او ترجیح می‌دهد داستان زندگی قهرمانان واقعی را روی پرده سینما ببرد. در این زمینه می‌توان فیلم‌های «تک تیرانداز آمریکایی» و «سالی» را اشاره کرد.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر